Thursday, June 25, 2009

或许这里真的不适合我

当你不能用你的武器战斗时
当你不能用你最引以为傲的方式战斗时
当你得用别人规定的战斗方式时

你会觉得很辛苦....

每天早上6点起身 7点出门 八点到
有时稍微迟了点 7点半出门 九点才到
不就是那20公里的路途 为什么那么久呢???

放工也是了 5.45放工
7点才能到
吃完了晚餐后
私人时间就只剩2小时了

我不要这样子啦~~~

我很希望我能留下来
但....这是宿命 Jln hang lekiu PFE的宿命
没有PFE曾经能通过试用期的

这里不是住宅区
10%的回酬对大家来说可能很高

可对生意人来说 芝麻绿豆
他们要的是 快速致富
不是要贪这种小钱

而我的战场 都是这些人....


这里不是我能起飞的地方
我要找个我能飞的地方....
哪里呢??


蛟龙岂是池中物 一遇风云变化龙



2 comments:

  1. Living in KL, the first thing you need to get used to is the traffic jam, reaching home at 7pm is considered early d, some people might reach home at 8pm or later....

    if you want, you change to connaught branch which you can reach early, go home early and got the kind of customers you need...

    Don't worry too much on your job, get used to that, its just your stepping stone, there will be other choices available in the market, just learn your thing 1st...be positive~~ cheers up!

    ReplyDelete
  2. thx bro....
    but ppb's policy does not allow staff to change location unless is needed (like gal marry to other state, or management transfer u)

    ReplyDelete